تاثیر پورنوگرافی بر نوجوانان_مشکلات فرزندپروری در نوجوانان با دیدن پورنوگرافی روانشناسی کودک و نوجوان

تاثیر پورنوگرافی بر نوجوانان_مشکلات فرزندپروری در نوجوانان با دیدن پورنوگرافی

تاثیر پورنوگرافی بر نوجوانان دغدغه بسیاری از والدین است که با در دسترسی اسان تر به اینترنت این نگرانی افزایش پیدا کرده است .

 

قرنطینه کرونا چه تاثیری رو فرزندپروری گذاشته است

 

دیدن فیلم های پورن در نوجوانان

صحبت من به والدین این است که محاله شما والدین عزیز بتوانید همه محتوا رو کنترل کنید. نوجوان شما ممکن است کاملا به صورتی اتفاقی و یا اینکه حتی به صورت عمدی توسط دوستانش فیلم یا کلیپی در رابطه با سکس و صنعت پورن مشاهده کند. یک مراجعی داشتم که پسر 13 ساله ایشان به صورت کاملا اتفاقی در گوشی دوستش یک کلیپ ورن دیده بود. وقتی آن کلیپ را به مادر خود نشان داده بود مادر بسیار شوکه شده بود و سراسیمه به مطب من آمد . توصیه هایی که به ایشان داشتم را دوست دارم خدمت شما دوستان ارائه دهم

قرنطینه کرونا و تاثیر آن رو فرزندپروری

چگونه با نوجوانی که فیلم پورن دیده است، برخورد کنیم

اول اینکه روی جزئیات تصاویر اصلا تمرکز نکنید بلکه باید بسیار جدی همراه با یک گفتگوی صمیمانه و دوستانه برای فرزند خود جا بندازید که رابطه جنسی تنها و تنها بخشی از یک رابطه عاطفی را به خودش اختصاص داده و آن چیزی که فرزند شما دیده به او بفهمانید که نمایی از یک رابطه صحیح و درست نیست و باید به آنها آموخت که همانطور که خشونت و عصبانیت را در ارتباط با یک فیلم اکشن می بینند و بیشتر آنها در دنیای واقعی وجود ندارند، بیشتر رابطه های جنسی و پوزیشن ها و رفتارها و خشونت های جنسی در این فیلم مطابق با دنیای واقعی نمی باشد و درسنه که بسیار آن را لذت بخش جلوه می دهند اما اینجوری وانمود می کنند و در واقع اینطور نیست.

 

تفاوت میزان تمایل دختران و پسران به دیدن فیلم های پورن


در دیدن فیلم های پورن، دختر بچه ها نسبت به پسربچه ها بسیار بسیار آسیب می بینند بنابراین وظیفه شما پدر و مادر ها این است که آنها را برای یک همچین مواقعی که ممکن ست به صورت اتفاقی با آن مواجه بشوند تجهیز کنید تا بتوانند بدون هیچ ترس، سرزنش یا تهدید آنچه را مشاهده کردند با شما درمیان بگذارند.
ولی ممکن است به صورت اتفاقی هم این کلیپ ها را نبینند بلکه از سر حس کنجکاوی سراغ این تصاویر بروند که در پسرها این کنجکاوی نسبت به دخترها بسیار بسیار بیشتر است بنابراین در چنین مواقعی حتماو حتما باید پدران، پسران نوجوان خود کاملا آنها را واقف کنند که این حس کنجکاوی کاملا طبیعی است اما در عین حال حتما و حتما آنها را متوجه خطرات بالقوه ای که در این کلیپ ها وجود دارد که باعث بوجود آمدن یک سری انحرافات جنسی می شود ، کنند تا کاملا آگاه شوند.
 


نظرات

فیلدهای ضروری با علامت

    سوال خود را از ما بپرسید